tisdag 5 december 2017

#177

Hej på er Alla! Anna Uhras här med en ny härlig skiss att tolka. Det är lite bitteljuvt för detta blir min sista skiss här då jag valt att kliva av för nya förmågor vid årsskiftet. Vill passa på att tacka för den här tiden, både er trogna tolkare och mina härliga teamkompisar <3 Ni är bäst!
Nog om det! Nu ser vi framemot era härliga kreationer här.
NU KÖR VI!!!



Min tolkning

Jag tolkade skissen nära men valde att använda utskurna löv ( använde en gratis skärfil från Citrus Twist och min Cameo) istället för stjärnor. Papper och dekos från Paige Taylor Evans serie Oh My Heart från Pink Paislee. Foto på vår härliga Astrid som dricker färgglad Slush vid poolen på Teneriffa.

Teamets tolkningar

Mahlin78

Vilken inspirerande och härlig skiss att jobba efter! Men faktum är att jag först skulle ha gjort en layout, men så såg jag dessa papper liggandes på skrivbordet och istället blev det ett julkort. Otippat med rosa färger för mig, men så himla snyggt!

Anna KW

Min tolkning av den fina skissen blev en avskalad layout med tre stora stjärnor bredvid fotot. Jag har spunnit vidare på temat med stjärnor och stämplat stjärnor på bakgrunden. Min layout är i letter-format, dvs 8 gånger 11 tum. Superfin skiss som jag kommer att ha framme på mitt scrapbord flera gånger!

Ciza

En härlig skiss att tolka! :) Jag funderade på om jag skulle använda annat än stjärnor (som på skissen) men ville prova att använda stjärnor. Så fram med stjärndiesen och stansade ut. Men först spraya lite med Heidi Swapps Color Shine, sen på med några av stjärnorna. Efter det klistra på fotot, som fick en svart fotomatta och sen på med två stjärnor till.
Titeln är stansad med Altenews  Inline Alpha die. Ett görsnyggt alfabet tycker jag. :)


Maria

Verkligen en inspirerande skiss =) För mig blev det en Lo med tre bilder. Stjärnorna minskade jag ner och satte som dekorationer. 

Carina
Härlig skiss av Anna som jag har tolkat med ett foto på mig, min dotter och min syster när vi var på shoppingtur i oktober. Jag frångick skissen lite då jag, hör och häpna, använde cirklar istället för stjärnor :)

Länka till din tolkning via den blå knappen i högermarginalen, tänk på att du länkar direkt till inlägget där din tolkning ligger, alltså inte till startsidan på din blogg/album. Vi vill se din tolkning senast måndag 11/12 kl 23:55.

Det går bra att länka till ditt konto på Facebook - kom ihåg att ändra albumets inställningar till "public" så vi kan se det. Dock kan endast "dina vänner" kommentera.

Väljer du att dela din tolkning via ett Instagramkonto behöver det kontot vara öppet och om vi ska ha möjlighet att se ditt bidrag behöver du lägga till @veckansskiss

Du kan även skicka din tolkning till oss via mail eller som ett PM via Facebook – alla inskickade bidrag finns under fliken "mailbidrag" uppe under vår header.

Mer information finns under fliken ”frågor och svar” här ovan under vår header.

Inga kommentarer: